środa, 17 kwietnia 2013

Piotr Suchocki



               KSU






Moja przygoda zaczęła się ok.2000 r.Pierwsze nagrania KSU puścił mi Uri gdzieś na imprezie.
Zacząłem się tym interesować coraz bardziej wspólne koncerty,imprezki.Później pożyczyłem płytę LBT od Slayera posłuchałem i mnie wciągnęła ta muzyka, na studiach zakupiłem pierwsze cd i tak w mojej głowie zrodziła się myśl żeby skompletować najpierw całą dyskografie,później już nie miałem co kupować więc zacząłem szukać unikatów.

Lata poszukiwań na allegro,dopytywanie ludzi na forum itp,ktoś coś sprzedawał i pytałem czy nie ma jeszcze czegoś.Tak  udawało mi się wyłuskiwać coniektóre
kasety .



 



Kolekcja jest dość pokaźna ale nie bardzo mam czas na skompletowanie reszty tzn chciałbym mieć jeszcze jakieś 4 kasety ale narazie to niemożliwe. Siedziałem dzień w dzień i szukałem,dziś raczej  już nie sprawdzam allegro .Chyba w 2010 r byłem na konferencji prasowej w Radio Rzeszów na konferencji z KSU
tam zdobyłem autografy.Nie jestem jakimś tam typem co lata za podpisami.Była okazja stwierdziłem ze fajnie było by mieć na pierwszych wydaniach cd i kasetowych.Byłem chyba 3 razy na koncercie w Ustrzykach Dolnych ,w sierpniu każdego roku jest taki koncert miałem być tam na XXX leciu ale pogoda pokrzyżowała mi plany.Przełożyli koncert i nie dałem rady juz pojechać.


Z kolega z forum chcieliśmy nawet wydać bootleg bo rejestrowaliśmy koncert z konsolety w Harasiukach.
Za zgoda managerki chcieliśmy to wydać w niewielkim nakładzie i kasę przeznaczyć np. na WOŚP, ale plany runęły w gruzach hahaha. Chcieliśmy zainwestować swoje pieniądze chcieliśmy to rozprowadzić wśród fanów ,tak żeby zwróciły się nam koszty zainwestowane w to wydawnictwo ale nic z tego nie wyszło.  Podpięliśmy się pod konsoletę i kolega co tam się na tym zna zgrywał materiał koncertowy oczywiście za zgoda zespołu.
Byłem na kilkunastu koncertach KSU m in.spodek Punk Rock Later specjalnie na Woodstocku chyba w 2005 i wiele koncertów, Kraków chyba ostatnia Punkowa Orkiestra Świątecznej Pomocy
Rzeszów,Dębica Juwenalia Rzeszowskie swego czasu wszystkie okoliczne koncerty gdzieś na przełomie 2000/2003 r w Dębicy w Meduzie 2002/2003 zima później 2003-2007 r praktycznie każdy koncert w Rzeszowie mam praktycznie wszystkie bilety z



           


koncertów no i te jakieś 3 koncerty w Ustrzykach na forach KSU jestem zalogowany od bardzo dawna na tych nowych od samego początku udzielam się tam,poznałem kilka osób fajne czasy,fajni ludzie,świetna muzyka szkoda ze to się juz nie wróci inny świat,inne życie,inne KSU i w ogóle muzyka.

"...Ideały poszły w błoto rozmieniły się na złoto..."




                                    namiar na strone NASZE KSU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz