wtorek, 31 października 2017

Dagmara Dagga Eliassen ...szary człowiek w szarym tłumie...





Dagmara  Dagga  Eliassen

...szary człowiek 

w szarym tłumie...


































































Dagmara  Dagga  Eliassen




Co tu pisać o sobie...
Szary człowiek w szarym tłumie :)
Lubie wszystkie kolory ,czarny to też kolor .
Pastele .
Pepsi - Elvis lubił też Pepsi . Star Wars .punk rock A Ozzy to mój ojciec . Lukrecje .koty .i modliszki.

I nie mam tv nie czytuje gazet
 maluję Od zawsze -
Ale miałam przerwy
Ostatnio wróciłam do pasteli po 6 latach
Teraz akwarele po 20 stu latach

 najchętniej maluje Twarze i zwierzęta
Akty
Fascynują mnie koty
Bo Maja takie miękkie linie
Koty są anarchia w rysunku☺️
Ptaki się fajnie rysuje
Konie klasycznie
Wszystko w koniach jest według  reguł proporcji
I anatomii.
Tak naprawdę to nie musisz widzieć konia żeby go rysować - jeśli Znasz jego budowę
😂
Ale emocje w ludzkich twarzach to pasjonujące
Człowiek jest piękny
No i pastele to fantastyczna technika koloru
Uwielbiam zacierać barwy
Nie znoszę rysować dzieci
Bo sa nieproporcjonalne
I nie lubię na zamówienie
Wiesz mamusia dumna z aniołka - A ja widzę wszystko
- nie jesteśmy perfekcyjni i mnie to kreci ,ale mamusia chce portret idealnego piękna
Bo tak widzi swą pociechę
Miłość i próżność
Lubie obdarzać portretami Ludzi z własnej woli i jak jest miedzy nami jakaś więź emocjonalna.

Rozdaję ☺️ coś tam sprzedałam - ale ja tak nie umiem , i nie sa to Dzieła ☺️ Dzieła wiszą w muzeach - to powiedzmy tylko próba przetrwania w szarej rzeczywistości ,forma wyrażenia siebie ☺️Masz za dużo myśli i chcesz je poukładać.
Uspokoić je.
Obiektywnie z rysunku pastelą nie da się utrzymać rodziny 😉
I nie warto sprzedawać siebie samej.


Dagmara Eliassen +4798418531 
dagmaraolga@gmail.com





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz