środa, 29 stycznia 2020

Zespół Trzeźwego Umysłu - Rock/Punk Rock











Zespół Trzeźwego Umysłu



Zespół Trzeźwego Umysłu został założony w 2016 roku we Wrocławiu. Projekt nie doczekał się jeszcze albumu ale wciąż trwają nad nim prace. Pomysł na ,,ZTU” zrodził się w moim umyśle i póki co jestem jedyną osobą tworzącą w nim muzykę jak i udzielam się wokalnie. 
Nazywam się Michał, jestem z Wrocławia, stąd też nazwa pierwszego utworu jaki powstał, warstwa liryczna przyszła naturalnie. 
Jako że sam zawsze stroniłem od używek i narkotyków, odbijało się to na mojej interakcji z ludźmi i odbiorze mojej osoby, chciałem przekazać coś światu, swoje myśli i odczucia, doświadczenia jakich nabrałem w życiu i ubrać to w muzyczne tło. Wcześniej miałem doświadczenie już z innym projektem muzycznym Fantazzion (Heavy/Power Metal) więc miałem już jakieś zalążki pojęcia jak tworzyć muzykę.






Na początku muzycznie to była prostota, nie było słychać nawet linii basu z czasem jednak chciałem ubogacić warstwę muzyczną. W dalszym ciągu jednak jest to nieco „brudne” punkowo-rockowe granie, nie wykluczam że mogą pojawić się też cięższe elementy czy elementy klawiszowe, ale zawsze chciałem żeby było melodycznie i w jakimś stopniu „chwytliwie” jak to punk-rock.

Warstwa liryczna stanowi moje przemyślenia i odczucia na różne tematy, czasem metarofycznie jednym razem bardziej dosadnie, innym razem humorystycznie, ale zawsze od serca.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz