poniedziałek, 9 grudnia 2013

Koncert zespołów Grove chuj wie coś tam dalej,Gówno, Brudne Dzieci Sida.






 8 GRUDNIA 2013/ niedziela / KLUB DRAGON - SCENA GŁÓWNA
START GODZINA 19.00


 Koncert zespołów Grove chuj wie coś tam dalej,
 Gówno, Brudne Dzieci Sida.

 Zaczynamy od początku, chyba pierwszy raz od czasów komuny stałem na dworze przed klubem w kolejce po bilet. Po wejściu lekko zgłupiałem bo myślałem że pomyliłem kluby - no kurwa sami nieogoleni hipsterzy oraz dwóch chyba punków gejów. Jak bym wiedział też bym się nie golił, tam chyba nawet laski były zarośnięte.Jak zobaczyłem takiego wielkiego tłuściocha w okularkach i chujowym polarku który podszedł do mikrofonu to zmartwiałem już kiedyś z Crossem wpadliśmy na to chujstwo w Undergroundzie. Na gitarze napierdalał rasowy hipster obowiązkowo w rurkach, flanelce i kurwa zarośnięty jak rosyjski pop. Jegynym jasnym momentem w tej kapeli jest perkusistka świetnie miarowo podskakują jej cycki jak gra jest na co popatrzeć.











Muza to czysta kliniczna postać syfu, nieskażona żadnym fajnym dzwiękiem. Mała dygresja kiedyś byłem na koncercie gdzie grał zespół Zemsta Nietoperza i myślałem, że to jest najgorszy punkowy zespół w Polsce, kurwa przy tym badziewiu który grał jako pierwszy dzisiaj to Zemsta Nietoperza gra jak Ramones.Po nich na scenę wszedł zespół o swojsko brzmiącej nazwie - Gówno i nie było to gówno muzyczne, ostra muza konkretne teksty i sala cała się rozbawiła, zagrali bardzo poprawnie i z jajem. Na sam koniec wyszedł nasz Poznański kochany Patyczak, no kurde - Lubię laski z małymi cyckami, Beton punk, Jabol czy Nikt nie napisał do mnie na fejsie + zajebista konferansjerka Patyczaka + sceniczne przebieranki no miodzio. Trzeba było przyjść godzinę później to napisał bym, że to był zajebisty gig. No tylko to pierwsze coś, co Krzychu nazwał punkową kapelą mogło nie grać bo tak zwany niesmak pozostał. Tych którzy nie chcą cierpieć proszę o przepisanie sobie nazwy zespołu a bardziej hardcorowych o jej wytatuowanie by wiedzieć na co nigdy nie iść, no chyba , że chcecie popatrzeć sobie na fajnie podskakujące cycki pani perkusistki. No to by było na tyle. Oi!!!   /Jacek Kuban Kusza/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz