poniedziałek, 12 maja 2014

Alastor - Dotyk Przemocy FULL DEMO MC RIP



Patryk Seregiet

 Alastor

Dotyk Przemocy FULL DEMO MC RIP

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7mhFzsvhyeE 

 

Proszę państwa. O to Demo Alastora. TO DEMO JEST PIĘKNE, co do tego nie ma wątpliwości, ale może korzystając z tej okazji trochę opowiem o tym, w sumie nie ma dużo, ale wciąż.... Alastor w 1989 Nagrał swój pierwszy album Syndromy Miast w dwóch językach,

 jednak tylko wersja angielska została wydana, rok później nagrali kolejny album, Przeznaczenie. Tym razem nie został wydany, dopiero po prawie 20 latach został wydany na CD, ale tylko po angielsku. To demo wydane w 1991 to kompilacja 4 utworów z obu albumów. Jakość taka sobie, wiadomo, nagrywana w domu kaseta, ale nie ma co marudzić, ogółem jest fajnie.

Czytając ten opis pewnie już każdy wydedukował, ze uwielbiam oba albumy i tak, to oczywista prawda, mam je zgrane na dysku, ale jakość jest taka sobie. To demo, to jedyne oficjalne wydanie na fizycznym nośniku z tym materiałem i jestem niezmiernie szczęśliwy z faktu jego posiadania. Teraz, dziele się z wami tym, co leci u mnie w domu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz