czwartek, 17 października 2013

Zbigniew Krajewski... jest sporo pięknych miejsc i to blisko nas...



 



 Zbigniew Krajewski


...  jest sporo pięknych miejsc i to blisko nas...





 Od dziecka jestem za pan brat z matką naturą i przyrodą,pociągała mnie zawsze.Mieszkam w Nowej Soli k/Zielonej Góry.Sporo jest tam lasów,rozlewiska starorzecza odr,Odra i stawy.Każdą wolną chwilę spędzałem w tych miejscach.
Były to czasy kiedy królowały książki Karola Maja o Indianach,przyrodzie,westerny.
Było sporo filmów przyrodniczych,które oglądałem od deski do deski.Może to stąd moje zamiłowanie do przyrody i natury.
Dorastałem w takim środowisku i tak mi pozostało hihihi.
Ornitologia,botanika nooo natura to mój konik,ukończyłem technikum rolnicze i będąc już dorosłym,w związku małżeńskim kupiłem sobie działkę ogrodniczą.Uprawiałem dużo kwiatów i krzewów ozdobnych i iglaki,stąd sporo u mnie w kolekcji zdjęć z kwiatami.
Fotografią bawiłem się dopiero jako dorosły człowiek,moim pierwszym aparatem był analog Smiena 8M symbol,ale robiłem tylko zdjęcia do rodzinnego albumu.Troszkę sam wywoływałem w ciemni u ojca w łazience.
 
 
 

Kiedy kupiłem komputer dzieciom,nie pracowałem długo na nim.Dopiero kiedy weszła Nasza Klasa zaczęła się moja zabawa z fotografowaniem natury.
Postanowiłem pochwalić się swoją działką znajomym,pierwsze zdjęcia robiłem telefonem komórkowym.
 Ludziom spodobały się moje zdjęcia,więc robiłem ich coraz więcej i więcej.
Któregoś razu dostałem zaproszenie do portalu społecznościowego gdzie właśnie poznałem tam Vi i jeszcze jedną znajomą o pseudonimie Halusia.
Ludziom z tego portalu bardzo spodobały się moje zdjęcia,dzięki ich namowie pożyczyłem sobie małą turystyczną cyfrówkę od syna no i zaczęło się.
 
 
 
 
Wróciłem do wycieczek leśnych,wróciły młodzieńcze lata,wciągnęło mnie to coraz bardziej.
Jakość zdjęć była słaba,postanowiłem kupić sobie coś lepszego /na tyle ile było mnie stać/.
Kupiłem sobie cyfrówkę OLIMPUS SP 590-UZ, jest to troszeczkę lepszy kompakcik z matrycą na którym pracuję do dziś.Z czasem zalogowałem się na Digart,Garnek i teraz Facebook.
Czasami jak wpadnie mi coś w oko pstrykam inne rzeczy,nie tylko naturę ale to już dużo mniej,jak widać to w moich albumach.
 
 
 
 
Teraz już nie potrafię zaprzestać fotografowania,to moje drugie życie,pewnych rzeczy technicznych z tym sprzętem nie przeskoczę ale myślę że i tak sporo mi się udało.
Z natury jestem spokojnym człowiekiem i romantykiem trochę hihihhi,ale jak na strzelca przystało potrafię też i ugryźć jak trzeba.
W niektórych moich zdjęciach są moje myśli,odczucia i uczucia.Po prostu dużo spaceruję,i pstrykam,kiedyś miałem lasy pod ręką i moje łabędzie które bardzo lubię i sporo z nimi spędzałem czasu.Dziś mieszkam w Łodzi i mam pod ręką Ogród Botaniczny,palmiarnię i parki.
Chcę pokazać świat swoimi oczami,pokazać jaki jest wspaniały,nie tylko za granicą,u nas jest też sporo pięknych miejsc i to blisko nas.
 
 


















1 komentarz: