wtorek, 10 września 2013

JESIENNY MIX





JESIENNY MIX




"Witam was ponownie. Przy okazji rozmowy ze znajomą, wpadł mi do głowy pewien pomysł. Wszak jeszcze mamy kalendarzowe lato, jednak do jesieni tuż, tuż. Jeśli macie wiersze, opowiadania, rysunki, czy foto w tym temacie, podsyłajcie śmiało. Zbierzemy to wszystko razem i zrobimy taki mały, jesienny mix. Myślę, że pomysł fajny. Może i szarpniemy się na jakieś nagrody dla najciekawszych dzieł. No, zobaczymy, jak to się rozwinie i ilu chętnych się zgłosi. Parę wierszy już jest. Opowiadania, zdjęcia i obrazy.Tak że, pozostaje mi tylko czekać na wasz odzew. Pozdrawiam. diony"

                                                                                                   brodernasikora@gmail.com


7 komentarzy:

  1. Podoba mnie się ten pomysł - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wielkie dzieki...cos
    mi mówi że wyjdzie z tego coś fajnego..

    OdpowiedzUsuń
  3. także popieram i wezmę w nim udział jeśli pozwolicie .. ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...podsyłaj smiało...ja pozwalam...hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna inicjatywa, choć sam nie pisze o jesieni. Ale chętnie poczytam, tak że wysyłajcie na potęgę, artyści!

    OdpowiedzUsuń
  6. -Kwiaty-
    Uchronić to co najpiękniejsze
    Przed doczesnością istnienia
    Zatrzymać pył.

    Pochyl się nad kwiatami
    Których czas już się skończył
    Niczego nie da się zmienić

    [2010]

    OdpowiedzUsuń