sobota, 18 kwietnia 2015

"MY WAY OR NO WAY"- Wioleta Frączek-30.IV.2015.Sosnowiec



30.04.15 do 31.05.15

KANA-Sosnowiec



Wystawa pod tytułem 

"MY WAY OR NO WAY"

 vol.2 




Wystawa pod tytułem "MY WAY OR NO WAY" vol.2 w Centrum Edukacji Kana w
Sosnowcu jest trzecią indywidualną  wystawą mojej twórczości . Jest to
druga część wystawy , która odbyła się w katowickiej galerii Marcholt
w 2013 roku uzupełniona o obrazy nowe oraz wypożyczone z kolekcji
prywatnych. 
Rysowałam i malowałam od dzieciństwa bacznie obserwując poczynania
nieżyjącego  wuja , którego twórczość zawsze  rozwijała  moją
wyobraźnię. Dziś malarstwa uczę się od pana Marka Grabowskiego.  
Prezentowane obrazy bazują na niezawodnym instynktcie  , kontrastach
kolorystycznych ale przede wszystkim na emocjach. Przetwarzam emocje w
obrazy. Jest to osobista i intymna opowieść.  Tworząc wyżywam się z
całą siłą i energią. Wystawa ta jest efektem uzależnienia od
tworzenia , silnego imperatywu wewnętrznego.

Wioleta Frączek



tel. 508 341 371









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz