sobota, 5 października 2013

Izabella Górak-...w ciągłym pośpiechu nie dostrzegamy prawdziwych wartości...



Izabella Górak


 ...w ciągłym pośpiechu nie dostrzegamy prawdziwych wartości...




 Od kiedy pamiętam fotografie mnie fascynowały. Mogą uchwycić to czego ludzkie oko nie potrafi. Za obiektywem aparatu tworzę swój mały prywatny świat i z niego obserwuję ten prawdziwy. Jeśli chcę to mogę zatrzymać czas w każdym momencie, zachować go wiedząc, że już nigdy się nie powtórzy dana sytuacja, a ja mogę wrócić do niej za każdym razem patrząc na moje 'fotki'. Zdjęcia pomagają mi wyrazić samą siebie, swój aktualny nastrój, a nawet to o czym myślę. Często odstresowują, np. patrząc na zachód słońca przy płynącej obok Wiśle. Chcę by moje zdjęcia bardzo często tak działały na odbiorce. Od roku umieszczam swoje zdjęcia na różnego typu stronach internetowych. Jest to nadal dla mnie tylko (albo aż) hobby. Staram się ukazać piękno przyrody otaczającej nas, ponieważ coraz częściej w ciągłym pośpiechu nie dostrzegamy prawdziwych wartości jakie daje nam natura przy okazji niszcząc ją. Jeśli znajdzie się choć jedna osoba dla której moja 'twórczość' będzie coś znaczyła to będę szczęśliwa. Zapraszam do oglądania /Izabella/






















   kontakt z autorką zdjęć,tel.

                                          0048785408352




                              

1 komentarz:

  1. To ja będę pierwsza osobą, która tutaj dostrzeże piękno. Dla mnie najwspanialszą z tych "ucieczek" jest ucieczka do dzikiego lasu - niemalże jak w Fangornie :)
    Piękne zdjęcie, uwodzi.

    OdpowiedzUsuń