niedziela, 7 kwietnia 2013



                                                                                 Aga Si 

          Zatrzymane w czasie




Witam serdecznie,

Chciałabym z Wami podzielić się swoją pasją. Jest nią „obraz” rozumiany na dwa sposoby: obraz malowany i rysowany oraz obraz fotografowany.
Pierwsze było malowanie i rysowanie. Już od dziecka lubiłam to robić i doskonaliłam się w tej dziedzinie. Jednak zawsze i wciąż jest to hobby, czyli czynność wykonywana dla relaksu w czasie wolnym od obowiązków.
Następnie zainteresowałam się fotografią. Aparat towarzyszył mi właściwie odkąd pamiętam, ale tak naprawdę wkręciłam się w temat od czasów wkroczenia w fotografię cyfrową. Możliwość natychmiastowego ujrzenia efektu daje mi tą prawdziwą satysfakcję.
Dlaczego to robię … dla relaksu, dla przyjemności, dla satysfakcji. Staram się odwzorować piękną rzeczywistość dodając szczyptę nastroju i kropelkę emocji.
Zachęcam do oglądania moich galerii na portalu Świat Obrazu oraz na Facebook’u oraz czekam na konstruktywną krytykę i opinie

Pozdrawiam
                                                                                                                          Aga Si











Ach te zachody
















                                                      Kompozycja
















Czar zachodzącego słońca















                                 Winorośl























Up, up in the sky


















                   Kazimierskie ruiny

















Tajemnica



















                  Mach :)















Nadmorskie zachody           słońca















               Słowackie zamczysko














Nie z tej ziemi















                     Zimowe promyki

                                  
                                                                      





Chlust    






   





                                                                                               Świecidełka












                               Mój portret
     
















Więcej moich zdjęć                                                                                                   Kontakt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz